Στην κατεύθυνση αυτή οι μεταπτυχιακοί φοιτητές/τριες θα εμβαθύνουν τη γνώση τους σε σύγχρονα θέματα της σχολικής φυσικής αγωγής και του σχολικού αθλητισμού, θα βελτιώσουν την παιδαγωγική τους κατάρτιση, τη διδακτική τους ικανότητα και την αποτελεσματικότητά τους στην παραγωγή νέων γνώσεων και την καλλιέργεια ερευνητικών δεξιοτήτων. Προσφέρονται σύγχρονες γνώσεις σε θέματα διδακτικής ύλης, σχεδιασμού της διδασκαλίας, αξιολόγησης του διδακτικού έργου, αγωγής υγείας, διδακτικών μεθόδων και τεχνικών, ανάπτυξης κινητικών δεξιοτήτων, αντιμετώπισης κινητικών δυσκολιών και λειτουργικών προσαρμογών στην αναπτυξιακή ηλικία και σύνδεσης με νέες τεχνολογίες. Επίσης, παρέχεται εξειδικευμένη γνώση για τη διδασκαλία της φυσικής αγωγής στην προσχολική, στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση με στόχο την αύξηση των ικανοτήτων των πτυχιούχων φυσικής αγωγής στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα απασχόλησης, αλλά και της έρευνας σε αυτά τα πεδία. Οι πτυχιούχοι του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών με κατεύθυνση στα Εκπαιδευτικά μοντέλα στη Φυσική Αγωγή θα είναι αποτελεσματικότεροι και πολυδιάστατοι στη διδασκαλία τους, θα διαθέτουν βαθιά παιδαγωγική κατάρτιση και θα μπορούν να εκπονήσουν υψηλής ποιότητας ερευνητικές δραστηριότητες σε φορείς εκπαίδευσης και κατάρτισης.
Κατεύθυνση: Α. Εκπαιδευτικά Μοντέλα στη Φυσική Αγωγή
Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Κωδ. | Τύπος |
Εξάμ. | ΠΜ-ECTS |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΡΜΟΥ (Κ) |
Κ1Κ | Κ | 1ο | 10 | Μέθοδοι έρευνας & στατιστική στις επιστήμες αγωγής |
Κ2Κ | Κ | 1ο | 10 | Ανάπτυξη επιδέξιας κινητικής συμπεριφοράς |
Κ3Κ | Κ | 1ο | 10 | Θέματα Προσαρμοσμένης / Ειδικής Φυσικής Αγωγής |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ (ΚΑ) Υποχρεωτική παρακολούθηση μαθήματος |
||||
ΦΑΜΚΑ1 | ΚΑ | 1ο | 10 |
Ειδικά θέματα παιδαγωγικής στη Φυσική Αγωγή |
Σύνολο υποχρεωτικών πιστωτικών μονάδων: 30 |
Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Κωδ. | Τύπος |
Εξάμ. | ΠΜ-ECTS |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ (ΚΑ) |
ΦΑΜΚΑ3 | ΚΑ | 2ο | 10 | Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής και αγωγή υγείας |
ΦΑΜΚΑ4 | ΚΑ | 2ο | 10 | Ιστορία και φιλοσοφία Φυσικής Αγωγής |
ΦΑΜΚΑ5 | ΚΑ | 2ο | 10 | Ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων στη Φυσική Αγωγή |
ΦΑΜΚΑ9 | ΚΑ | 2ο | 10 | Θέματα διδακτικής της Φυσικής Αγωγής στην προσχολική ηλικία |
ΦΑΜΚΑ10 | ΚΑ | 2ο | 10 | Διδακτικά Μοντέλα της Φυσικής Αγωγής στην Α/θμια εκπαίδευση |
Σύνολο υποχρεωτικών πιστωτικών μονάδων: 30 |
Γ΄ΕΞΑΜΗΝΟ
Επιλογή Α για το 3ο εξάμηνο
Κωδ. | Τύπος |
Εξάμ | ECTS |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ (ΚΑ) |
ΦΑΜΚΑ7 | ΚΑ | 3ο | 10 | Σχεδιασμός και αξιολόγηση αναλυτικών προγραμμάτων στη Φυσική Αγωγή |
ΦΑΜΚΑ8 | ΚΑ | 3ο | 10 | Διδακτικά Μοντέλα της Φυσικής Αγωγής στη Β/θμια εκπαίδευση |
ΦΑΜΚΑ11 | ΚΑ | 3ο | 10 | Νέες τεχνολογίες στη Φυσική Αγωγή και την Προσαρμοσμένη/ Ειδική Φυσική Αγωγή |
ΚΑ | 3ο | 20 | Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία (ΜΔΕ) | |
Σύνολο υποχρεωτικών πιστωτικών μονάδων: 30 |
Ή επιλογή Β για το 3ο εξάμηνο
Κωδ. | Τύπος |
Εξάμ | ECTS |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ (ΚΑ) |
ΦΑΜΚΑ7 | ΚΑ | 3ο | 10 | Σχεδιασμός και αξιολόγηση αναλυτικών προγραμμάτων στη Φυσική Αγωγή |
ΦΑΜΚΑ8 | ΚΑ | 3ο | 10 | Διδακτικά Μοντέλα της Φυσικής Αγωγής στη Β/θμια εκπαίδευση |
ΦΑΜΚΑ11 | ΚΑ | 3ο | 10 | Νέες τεχνολογίες στη Φυσική Αγωγή και την Προσαρμοσμένη/ Ειδική Φυσική Αγωγή |
ΚΑ | 3ο | 10 | Ανεξάρτητη Επιβλεπόμενη Μελέτη (ΑΕΜ) | |
Σύνολο υποχρεωτικών πιστωτικών μονάδων: 30 |
Το ΠΜΣ που οδηγεί στην απόκτηση Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΜΣ) οργανώνεται με βάση το (προβλεπόμενο από το άρθρ. 14 Ν. 3374/2005) σύστημα μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων. Ο φόρτος εργασίας για κάθε μεταπτυχιακό/-ή φοιτητή/-ρια πλήρους φοίτησης αποτιμάται σε 30 πιστωτικές μονάδες ανά εξάμηνο και 60 πιστωτικές μονάδες κατά τη διάρκεια ενός ακαδημαϊκού έτους. Για την απόκτηση του ΔΜΣ πρέπει ο/η φοιτητής/-ρια να συγκεντρώσει συνολικά 90 πιστωτικές μονάδες σε τρία εξάμηνα. Αρμόδια για την αντιστοίχιση του φόρτου εργασίας ανά μάθημα είναι η ΣΕ.